Кошик
Немає відгуків, додати
+380
50
181-62-02
+380
67
160-30-47
УкраїнаІвано-Франківська областьІвано-Франківськвул. Ш. Руставелі, 10
Bus Plus
Корзина
Про ресори-«вісімнадцятки»

Про ресори-«вісімнадцятки»

Про ресори-«вісімнадцятки»
Який прекрасний день, як чудово світить сонечко! Співають пташки, шумить листя у лісосмузі попри дорогу. Щасливий водій запакував свого Спрінтера під зав’язку , бо отримав вигідне замовлення на перевезення від клієнта. Або розмістив дорогу родину з тещею на чолі всієї делегації, і прямує на відпочинок. Або просто сам повертається додому «порожняком», бо позаду не чотири тонни вантажу, як завжди, а тільки дві. Не настрій, а просто пісня!
«Гуп!» -- почувся різкий звук, і бус просів. «Приїхали…» -- подумав водій. Тріснула передня ресора. Як так? Хороша була, двохлистова. Не рідна, звичайно, але теж не погана, польська.
Після добирання до СТО, консультації з майстром і колєгами, водій вирішує ставити пластикову ресору. Мовляв, «живучіша» вона. І тут починаються терзання: яку обрати?
І так, оригінальні каталоги по Mercedes дають два варіанти:
А9033200501 – передня пластикова ресора для 1-каткового Sprinter/LT (96-06рр.);
A9043200601 – передня пластикова ресора для 2-каткового Sprinter/LT (96-06рр.);
Польський виробник TES пропонує один варіант і на 1-каткові буси, і на спарку.
Розказували знаючі люди, що всі три варіанти взаємозамінні. Ми вирішили перевірити це твердження і поміряли довжину, товщину і ширину посередині і по краях всіх трьох ресор. І дійсно, по цих параметрах вони однакові. Якщо клієнт хоче виключно оригінал, то є різниця, скільки коліс в його фургоні ззаду. Якщо погоджується на «поляка», то вибір не постає. Зрештою, ми продавали польські «пластики» і на одно-, і на двокаткові Sprinter, LT, і клієнти задоволені:). Тут все просто.
Пригоди починаються тоді, коли водієві «добрі» порадники рекомендують шукати якнайтовстішу ресору, яка «довше їздить».
Не знаю, звідки, але серед наших майстрів, а, відповідно, і клієнтів, пішла чутка, що мерседесівські ресори бувають різної товщини, і маркуються за схемою 1-1, 1-2, 1-3 … 1-8. А потім в магазин приходить мужчина і каже: «Дайте мені таку, щоб на ній писало 1-8». Непорядні продавці торгують тим самим товаром за різними цінами, і нерідкісні випадки, коли різниця між «одиничкою» і «вісімкою» (або «вісімнадцяткою») складала 100-150 грн в ціні. Порядні ж продавці заставлять Вас слухати лекцію на тему маркування.
І так, розповім як є насправді. По-перше, польські ресори таким чином не маркуються взагалі. На ній буде приклеєна тільки етикетка з кодом виробника. По-друге, що стосується оригіналу, то так, вищевказане маркування, дійсно, є. Але означає воно не більше, ніж номер станка, на якому виготовлена ресора. Роблять такий штамп виключно для відсіювання браку, і ніякої корисної для споживача інформації він не несе.
Можна, звичайно, знаючи про таку «мульку» на ринку, замовляти в постачальника тільки ресори з написом «1-8» для заспокоєння душі водія і майстра, який цю ресору ставитиме. Але ми вважаємо, що обманювати своїх клієнтів, як мінімум, не коректно, бо ж власники бусів – серйозні люди, ще прийдуть, тою ресорою потилицю нам почухають..
На послідок скажу, що довго і щасливо буде виконувати свою функцію будь-яка ресора (пластикова, металічна 1- і 2-листова, передня і задня), якщо дотримуватись таких порад:
- купувати її в перевіреного продавця, який не підсуне підробку замість якісної деталі;
- встановлювати в грамотного майстра;
- завантажувати на стільки кілограм, скільки паспорт пише;
- не прикидатись літаком на злітній смузі і не газувати до швидкості 200 км/год на бездоріжжі.
Тому бажаємо Вам мудрого підходу до вибору ресор, бо якщо вже і слухати фантастичні поради «знаючих», то, принаймні, робити висновки про компетентність таких «майстрів» і ніколи до них не звертатись.

Bus Plus